住友不動産様収納セミナー

10月9日、またしても雨の週末。。

水戸内原イオンのイベントスペースで新築そっくりさんのそっくり博が開催され、私も収納セミナーと個別相談会でお手伝いさせていただきました。

 

午前は押入れ活用術、午後はキッチン収納。頻度は低く大きいものが入る押入れと、毎日使うけどこまごましたものの収納に困るキッチン。収納するためには、そこに何を収納するかを考えなければなりません。

短い時間でしたが、我が家を振り返るきっかけになれば幸いです。

イベント企画会社さんからいただいた会場の写真をご紹介。

住まいにお困りの際は、こうしたイベントにお出かけしてプロの話を聞いたり、最新の機器に触れるのもよいかと思います。

耐震のこと、設備のこと。特に住友不動産様は古民家再生に力を入れています。

次回1月にまた大きなイベントがあるそうなので、ぜひ気軽に足を運んでみてくださいね。

コメントをお書きください

コメント: 2
  • #1

    Lloyd Volk (木曜日, 02 2月 2017 23:42)


    I'm really impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one nowadays.

  • #2

    Fae Brune (金曜日, 03 2月 2017 23:30)


    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it's truly informative. I'm going to watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!